Skip to content

ФИЗИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ИНТЕГРАЦИЯСЫ: БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕР 

   Қазіргі білім беру саласында пәндер арасындағы интеграция – оқушылардың логикалық ойлау, зерттеу дағдылары мен практикалық қабілеттерін дамытудағы негізгі бағыттардың бірі. Физика мен информатика пәндерін біріктіру оқушыларға теориялық білімді практикалық тәжірибеге қолдануға мүмкіндік береді. 

1. Информатика арқылы физикалық құбылыстарды модельдеу 

   — Компьютерлік симуляциялар мен бағдарламалық модельдеу физикалық процестерді көрнекі түсіндірудің тиімді әдісі болып табылады. Мысалы, Ньютонның заңдарын компьютерлік модельдеу арқылы күштердің әсерін графикалық түрде көрсетуге болады. 

   2. Деректерді жинау және өңдеу 

   — Физикалық тәжірибелерде алынған мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау үшін информатика құралдары қолданылады. Python, MATLAB, Excel сияқты бағдарламалар арқылы өлшем нәтижелерін өңдеп, графиктер салуға болады. 

   — Python, MATLAB, Excel арқылы алынған деректердің дұрыстығын тексеру. 

   — Құпия деректерді қорғау және этикалық нормаларды сақтау. 

3. Жобалық және зерттеу әдістері

— Жобалық оқыту әдісі арқылы оқушылар физикалық тәжірибелердің моделін жасайды, нәтижелерін салыстырады және қорытынды шығарады. 

   — Бұл әдіс оқушылардың зерттеу, сыни ойлау, шығармашылық және коммуникация дағдыларын дамытады. 

4. Виртуалды тәжірибелер мен визуализация 

   — VR/AR технологиялары немесе компьютерлік симуляциялар арқылы күрделі физикалық құбылыстарды қауіпсіз және көрнекі түрде көрсетуге болады. 

   — Бұл әдіс оқушыларға эксперимент нәтижелерін визуалды бағалауға, гипотезаларды тексеруге және өз қорытындыларын дәлелдеуге мүмкіндік береді. 

   — Интерактивті модельдер мен визуализацияларды қолдану арқылы оқушылардың білімін тереңдету. 

5. Адалдық пен ғылыми этика 

   — Жобалар мен зерттеулерді орындау барысында оқушыларға академиялық адалдық принциптері енгізіледі: тәжірибе нәтижелерін өз бетінше алу, басқа көздерден көшірме жасамау, және алынған мәліметтерді дұрыс талдау. 

   — Мұндай тәжірибе болашақта ғылыми және техникалық саладағы этикалық жауапкершілікті қалыптастырады. 

 — Жасанды интеллект пен компьютерлік модельдерді пайдалану кезінде деректерді бұрмалауға жол бермеу. 

— Оқушыларға эксперимент нәтижелерін өздігінен талдауға мүмкіндік беру. 

Қорыта келе физика мен информатика пәндерін біріктіру білім беруде функционалды сауаттылықты арттырады, оқушыларды зерттеуге ынталандырады және теория мен практиканы байланыстыруға мүмкіндік береді.Информатика және физика пәндерін интеграциялау арқылы ғылыми зерттеу дағдыларын дамытады, болашақ мамандардың ақпараттық технологияларды тиімді қолдана отырып, ғылыми-техникалық мәселелерді шешу қабілетін шыңдайды. Сонымен қатар, академиялық адалдыққа, сыни ойлауға және шығармашылыққа тәрбиелейді, бұл заманауи білім беру жүйесінің негізгі талаптарына сай келеді. 

Ляйла ШАКЕНОВА,

М.Мақатаев атындағы №47 ЖББМ физика, информатика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші, магистр.

🔥 Таңдаулы жаңалықтар

Республикалық «Абай оқуларында» жеңімпаз атанды
ЖҮРЕКТЕГІ НҰР ЖӘНЕ ДАНАЛЫҚТЫҢ БАСТАУЫ
Республика күні құтты болсын!
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ
ҰСТАЗ ӘКЕМ – ӨМІРДЕГІ ЕҢ ҮЛКЕН ӨНЕГЕМ