
Мақсаты:
1. Білімділік:
Оқушылардың гүлдер туралы білімін кеңейту;
Гүлдердің түрлері, олардың күтімі мен маңызы туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық:
Табиғатты қорғауға, әсемдікті сезінуге баулу;
Шығармашылық ойлау, сурет салу және сөйлеу дағдыларын дамыту.
3. Тәрбиелік:
Табиғатты аялауға, өсімдіктерге қамқор болуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар гүлдердің атауын, түсін, иісін, пайдасын ажырата алады;
Табиғатты сүйіп, гүлдерді күту ережелерін біледі;
Өз ойларын еркін жеткізіп, шығармашылық жұмыс жасайды.
Қажетті құралдар:
Түрлі гүлдердің суреттері немесе тірі гүлдер;
Қағаз, бояулар, қайшы, желім;
Интерактивті тақта (слайдтар, бейнежазба).
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3–5 мин)
Амандасу, қатысушыларды жылы қарсы алу;
Үйірме тақырыбы мен мақсатымен таныстыру;
«Көктемгі шеңбер» ойыны – әр оқушы өзіне ұнайтын гүлдің атын айтып, сол гүлге ұқсас қасиетін айтады.
II. Негізгі бөлім (25–30 мин)
1. «Гүл деген не?» (әңгіме)
Гүлдің құрылымы мен түрлері туралы қысқаша түсінік (мысалы: раушан, қызғалдақ, бәйшешек, қоңыраугүл).
Бейнеролик көрсету: «Гүлдердің сиқырлы әлемі».
Ж.АХМЕТОВА,
М.Мақатаев атындағы №47 ЖББМ биология пәні мұғалімі.